Viestinnän ja ryhmätyöskentelyn sujuminen on kriittisessä osassa yritysarkea. Yrityksen tehtävänä on tarjota työyhteisön jäsenille työkalut, joilla onnistuminen on mahdollista.

Lataa maksuton opas täyttämällä viereinen lomake.

Office 365 Teamsin avulla tiedonkulun ongelmat, dokumenttien säilytys, oikeiden ihmisten tavoittaminen ja moni muu asia mahdollistuu. Voit luopua järjestelmien tilkkutäkistä ja keskittää viestinnän ja ryhmätyöskentelyn yhteen paikkaan. Toimintatavat on helppo hioa yhdenmukaisiksi ja selkeiksi.

  • Millainen järjestelmä tukee yrityksen viestintää ja ryhmätyöskentelyä? 
  • Kymmenen (10 !) Office 365 Teamsin ominaisuutta, joilla tiimisi onnistuu.
  • Miten työyhteisön ryhmien johtamista voidaan helpottaa?
  • Viestintä työyhteisössä - työkalu eri tarpeisiin

Lataaminen eikä sido sinua mihinkään.

Tietosuoja

Office 365 Teams.png