Yhteistyö Rauhalan kanssa sujuu – parasta on henkilökohtaisuus
Pohjola Rakennuksella on vuosien kokemus Rauhalan asiakaspalvelusta. Konsernin talousjohtaja, Mira Ylhäinen, on erittäin tyytyväinen saamaansa palveluun ja yhteistyöhön Rauhalan kanssa: ”Olen kokenut Rauhalan asiakaspalvelun erittäin hyväksi! Iso asia on ollut se, että meillä on ollut nimetyt yhteyshenkilöt, joihin olemme voineet olla suoraan yhteydessä kaikissa tilanteissa. Yhteyshenkilöidemme asiantuntemus on erinomaisella tasolla! He tuntevat käyttämämme järjestelmät ja miten ne on meillä teknisesti ohjattu toimimaan. Asiantuntijat ovat joskus osanneet auttaa jopa yli ostettujen palveluiden muiden käyttämiemme järjestelmien kanssa.
Yhteistyö Rauhalan kanssa näkyy eniten siinä, että olemme saaneet nopeasti ongelmiimme ratkaisun. Tietotekniset ongelmat ilmaantuvat usein yllättäen ja lamaannuttavat yrityksen toiminnan. Tällöin sillä, että ongelmat saadaan ratkottua nopeasti ja työssä päästään eteenpäin, on erittäin iso merkitys. Ongelmatilanteissa Rauhala on toiminut hyvin ja olemme saaneet kasvollista ja henkilökohtaista palvelua! Tiedonkulku ja yhteydenpito Rauhalasta on hoidettu hyvin. Parasta Rauhalan asiakaspalvelussa on henkilökohtaisuus”.