Talk’nPick on kustannustehokas ja nopea tapa nostaa varaston suorituskykyä uudelle tasolle.


Webinaarissa saat eväitä, miten kehittää varaston toimintoja ilman jätti-investointia ja massiivista projektia. Webinaarin jälkeen tiedät, mikä on nykyaikaa ja mistä lähteä liikkeelle oman varaston kehittämisessä.

Yrityksen varaston digitalisoinnilla voidaan tehostaa varastonhallinnan toimintoja jopa 40 % ja vähentää virheitä 80 %. Mitkä ovat faktat lukujen takana? Samalla varastoon saadaan uutta ryhtiä - tavaroiden etsiminen ja poukkoilu vähenee merkittävästi.


Webinaari järjestetään ti 15.3.2022 klo 9.00-9.45. Ilmoittaudu täyttämällä viereinen lomake.
Mikäli ajankohta ei sovi sinulle, ilmoittaudu silti ja saat tallenteen itsellesi. Tilaisuus on maksuton, eikä velvoita osallistujia mihinkään.

Webinaarissa käymme läpi:

  • Reaaliaikaisen varastoprosessien toimintaperiaatteet
  • Tavaran vastaanotto, hyllytys ja keräys mobiiliratkaisulla
  • Ajantasainen näkyvyys varaston tilanteeseen
  • Kuinka parantaa saldotarkkuutta?
  • Nykyaikainen varastoraportointi
  • ERP-integraation mahdollisuudet varastonhallinta- ja keräilyprosessissa
  • Kehittämisprojektien eteenpäin vieminen talon sisällä: Miten saat kaikki mukaan?



Leo ja Elise

Webinaarin pitäjänä toimii sisälogistiikan asiantuntija Leo Hämäläinen. Leolla on näkemystä siitä, kuinka varastonhallinnan toimintoja kehitetään kustannustehokkaasti.
Juontovastuussa toimii sovellusasiantuntija Elise Alanen.

Tervetuloa!

 

Tietosuoja