Rauhala tarjoaa yritysohjelmistot ja IT:n ulkoistamispalvelut yrityksille. Yritysohjelmistojemme käyttäjille suunnattuun asiakaskyselyyn vastasi monipuolisesti asiakaskuntaamme – niin toiminnanohjauksen, taloushallinnon kuin henkilöstöhallinnon järjestelmien käyttäjiä. Hienoa, että saimme laaja-alaisesti vastauksia toimintamme kehittämiseksi.
Kasvollinen asiakaspalvelu ja ylivoimainen laatu
Rauhala haluaa olla tunnettu ystävällisestä, asiakkaan kokemukset ylittävästä asiakaspalvelusta. Yrityksemme strategiaan olemme kirjanneet, että meidät tunnistaa "kasvollisesta palvelusta ja ylivoimaisesta laadusta". Siksi teemme tietoisia panostuksia henkilöstömme hyvinvointiin.
Miten asiakaskokemus ja henkilöstön hyvinvointi liittyvät toisiinsa? Uskomme työhyvinvoinnin loistavan asiakkaillemme asti. Tämä näkyy kyselyn tulosten asiakkaille laadukkaana, ystävällisenä, osaavana ja asiantuntevana asiakaspalveluna.
Pyrimme kuitenkin kehittämään asiakaspalveluamme, sillä viitoseen on vielä tehtävää.
"Teiltä on aina saanut tämän 15 vuoden aikana nopeaa ja hyvää asiakaspalvelua. Todellakin suosittelisin :"
"Erittäin hyvä palvelu. Selvitätte nopeasti ja loppuun asti, ette jätä asioita kesken. - - "
"Asiakaspalvelunne on tosi hyvää ja ystävällistä ja avun saa nopeasti."
Suuri kiitos kaikille asiakastyytyväisyyskyselyymme vastanneille.
PS. Ohjelmaa koskevat kehitysehdotukset olemme välittäneet päämiehillemme, jotka vastaavat ohjelmakehityksestä. Mukava oli huomata, että esimerkiksi taloushallintojärjestelmään oli jo tullut toivottuja raportointiominaisuuksia ja lisää on tulossa!
Vinkkejä
Tässä muutama hyödyllinen vinkki ja linkki, joista löydät lisäapua toiminnanohjaukseen sekä talous- ja henkilöstöhallintoon:
Takaisin blogiin
Rauhalan ohjelmistoratkaisujen aamuvirkku johtaja, joka kehittää, motivoi ja kuuntelee. Monenlaista projektia on meneillään niin työssä kuin vapaa-ajalla. Harrastaa perheen ja ystävien lisäksi monipuolisesti liikuntaa, matkailua, sienestystä ja puutarhaa.