Tietotekniikan toimivuus on osa yritysten asiakaspalvelukokemusta ja -turvallisuutta
Tietotekniikalla on suuri rooli nykypäivän yrityksissä. Sen tietää myös Hotel Sorsanpesän hotellinjohtaja Juha Tiainen:
- Matkailu- ja majoitusalalla toimiessamme kaikki varausjärjestelmät ovat verkkopohjaisia. Varausjärjestelmien nopeus ja toimivuus on liiketoimintakriittistä. Asiakaspalvelukokemus syntyy jo varausta tehdessä. Myös asiakasturvallisuudesta on pidettävä huoli: tieto kulkee ja on tallessa, mutta ei joudu vääriin käsiin.
Tiaisen mukaan IT:llä voidaankin tukea yrityksen strategiaa:
- Kysyntä ja tarjonta kohtaavat viisaasti toisensa. Tietotekniikka on yrityksille erittäin tärkeässä asemassa.
Ammattilaisten avulla ei tietotekniikasta tarvitse kantaa huolta
Rauhala on rakentanut Hotel Sorsanpesän IT-infran liiketoiminnan strategiaa tukevaksi kokonaisuudeksi ja vastaa sen toimivuudesta sekä ylläpidosta. Lisäksi Rauhala tuottaa tietoturvapalvelut ja Office365-palvelut hotellille.
- Rauhalan kautta olemme saaneet myös asianmukaiset, uudet koneet ja laitteet. Koneet saa valmiiksi asennettuina ja niiden käyttöön on perehdytetty hyvin, kertoo Tiainen.
- Olemme todella tyytyväisiä palveluun. Parasta palvelussa on henkilökohtaisuus. Koen, että saamallamme IT-palvelulla on kasvot, se tuotetaan ihmiseltä ihmiselle. Asiat hoituvat nopeasti ja helposti OnCloudin asiantuntijoiden toimesta. Ongelmia ja katkoksia ei ole ollut, iloitsee Tiainen.
- Tukeen soittaessani saan oikeat henkilöt nopeasti puhelimen päähän. Myös loma-aikoina tuuraajat ovat asiantuntevia ja ottavat loistavasti kopin asiasta. Lisäksi meillä käy säännöllisesti paikanpäällä tukihenkilö varmistamassa tietotekniikan toimivuuden. Palvelu on siis todella henkilökohtaista, kuvaa Tiainen.
- Rauhalan OnCloud-palvelu näkyy eniten arjessamme siinä, ettei se näy missään, naurahtaa Tianen ja päättää:
-Kun tietotekniikka toimii, ei siihen tarvitse kiinnittää sen erityisempää huomiota, vaan prosessit toimivat kuten pitää.