Tietoa ja apua webinaareista

Tutustu maksuttomiin webinaareihimme ja ilmoittaudu mukaan. Webinaareihin osallistuminen ei sido sinua mihinkään.

Miten järjestön taloushallinto kannattaa hoitaa?

Webinaari ke 29.4.2020 klo 13.00-14.00

Järjestöjen taloushallintoa on totuttu hoitamaan tietyllä rutiinilla. Onko rutiineissa mitään järkeä? Tule tarkistamaan webinaariin! Mitä taloushallinnosta voidaan jo automatisoida?

 

 

Toiminnanohjauksen ja taloushallinnon järjestäminen digitaaliseksi ja saumattomaksi kokonaisuudeksi

Webinaari to 14.5.2020 klo 9.00-9.45

Millaista on nykyaikainen toiminnanohjaus ja taloushallinto? Kuinka ne tulisi järjestää, jotta huomioi prosessin eri osapuolet ja käyttäjät (johto, talous, myynti, osto, varasto)? Millaisia mahdollisuuksia Visma.net ERP -järjestelmä luo yrityksille? Entäpä jos prosessiin ottaa mukaan tilitoimiston?

 

Webinaari järjestetään yhdessä tytäryrityksemme Priima Yrityslaskennan kanssa. Ilmoittaudu mukaan Priiman sivuilla.

 

 

Nykyaikainen ja joustava työajanseuranta yrityksissä

Webinaari ke 29.4.2020 klo 9.00-9.30

Toimiiko yrityksenne työajanseuranta myös vaihtelevissa olosuhteissa? Saman yrityksen sisällä työaikakirjaukset voidaan tehdä usealla eri tavalla: tietokoneella, mobiilissa, leimauslaitteella... Lisäksi yritysten on tärkeää perehtyä 1.1.2020 voimaan tulleeseen, uuteen työaikalakiin. Kuule lisää ja järjestä yrityksesi työajanseuranta kaikille tasa-arvoiseksi ja oikeudenmukaiseksi.

 

 

Mikäli haluat varmistua, että saat varmasti tiedon tulevista webinaareistamme ja tapahtumistamme, täytä alla oleva lomake ja lisäämme sinut postituslistalle: