Rauhalan blogi
  • Etusivu
  • Blogi
  • Yritysohjelmistot Rauhalasta – Miten tukipalvelu toimii?
27.11.2018 11:48:05

Yritysohjelmistot Rauhalasta – Miten tukipalvelu toimii?

Rauhala tarjoaa yrityksille nykyaikaiset järjestelmät toiminnanohjaukseen, palkka- ja  ja taloushallintoon sekä työajanseurantaan. Usein järjestelmän koulutusvaiheessa ei kaikkea osaa kysyä ja moni asia tulee mieleen vasta käytön myötä. Ostatpa yritysohjelmistosi mistä tahansa, muista aina kysyä, miten palvelu pelaa käyttöönoton jälkeen ja mistä saat järjestelmätukea.

Seuraavassa avaamme vähän yhteistyöarkea Rauhalan kanssa. Näin tukipalvelut pelaavat meillä:

 

Rauhalan HelpDesk

Rauhalan HelpDesk-tukiportaalissa voit jättää tukipyyntöjä asiantuntijoillemme. Pääset myös helposti muokkaamaan ja hallitsemaan tukipyyntöjäsi. Kenellepä ei olisi käynyt niin, että juuri kun kysyy apua, hoksaakin itse, että näinhän tämä asia tehdään! Olenkin joskus nauranut, että asiantuntijoilla on kumma voima, kun viisaus välittyy itselle ennen kuin vastaus kysymykseen ehtii tulla :D

Joskus kuitenkin asiantuntijan vastausta kaipaa kipeästi. "Helpparista" asiantuntijamme näkevät kaikki tulleet tukipyynnöt. Tukipyynnöt käsitellään yleensä aikajärjestyksessä, mutta kiireellisyysjärjestys huomioidaan myös. On ilmiselvää, että yhdenkään yrityksen palkanmaksu ei saa myöhästyä sen takia, että palkkaohjelman tuesta ei saatu vastausta riittävän ajoissa. Helpparista löydät myös ohjeita ja tiedotteita. Pysyt ajan tasalla esimerkiksi siitä, millaisia versiopäivityksiä järjestelmään on tulossa.

Helpparissa asioinnin jälkeen voit myös jättää palautteen asiakaspalvelukokemuksestasi. Miten asiakkaamme ovat kommentoineet helpparista saatua asiakaspalvelua:

Teidän palvelunne on huippuluokkaa. Vastaukset tulevat nopeasti ja osaatte kyllä asianne. Suuret kiitokset !

Kari on Guru.

Tuija on aina todella auttavainen ja huippuosaaja.  Hyvin huolehtii ja nytkin homma hoitui ja sain avun.

Kiitos erittäin  nopeasta asian ratkaisemisesta, jälleen kerran :)

Minua autettiin kaikissa epäselvyyksissä, jopa palattiin asiaan soittamalla takaisin. Kiitos.

Aina saadaan nopea, pikainen ja selväkielinen vastaus.

Kiitos Niina. Homma hoitui taas mallikkaasti :)

Tyytyväinen siitä että saimme vaikean asian ratkaistua!

Sain nopeasti apua, mikä oli nyt erityisen tärkeää, koska asialla oli kiire.  Ja ohjeen mukaisesti sain asian korjattua. Kiitos

Kiitokset Ilonalle. Häneltä saa aina asiantuntevia ohjeita.

Teemu on aina luotettava ja soittaa heti kun vaan pystyy. Loistavaa palvelua aina.

 

Rauhalan etätukiohjelma

Helpparista saat vastaukset sähköpostiisi, mutta usein asiantuntijamme myös tarttuvat puhelimeen ja pirauttavat avun tarvitsijalle. Rauhalan asiantuntijat pystyvät helposti muodostamaan etäyhteyden asiakkaan tietokoneelle. Asiat on monesti helpompi käydä läpi, kun asiakaspalvelija näkee suoraan asiakkaan näytön ja ongelman luonteen. Vaikka jättäisit helpparissa kirjallisen tukipyynnön, tunnistavat kokeneet asiantuntijamme, miten ongelman ratkaisemiseksi on paras edetä. He ottavat sinuun yhteyttä tämän mukaan.

Todella nopeata, asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua. Ongelma ratkaistiin etäohjelman kautta viidessä minuutissa. Kiitos paljon Karille.

Etäyhteyden kautta sain asiat kerralla kuntoon.

Sain etäyhteydellä Karilta hyvät ohjeet :)

 

Rauhalan puhelintuki

Asiakkaamme saavat käyttöönsä käyttämänsä järjestelmien tukinumerot. Myös yrityksemme puhelinvaihteen kautta pystytään tukipyynnöt yhdistämään suoraan oikealle henkilölle. Puhelinvaihteen kautta on myös helppo jättää soittopyyntöjä asiantuntijoillemme, jotka reagoivat niihin mahdollisimman nopeasti.

 

Kasvollinen asiakaspalvelu

Rauhalan asiantuntijat tulevat varmasti yhteistyömme aikana sinulle tutuiksi. Kasvollinen palvelu on kirjattu yrityksemme strategiaan ja panostamme siihen. Koulutukset ja tukipalvelut voidaan sopia joustavasti ja tapaamme asiakkaamme mielellämme myös kasvokkain. Yritysohjelmistot ovat liiketoimintakriittisessä asemassa. Me ymmärrämme sen ja teemme kaikkemme, että ne palvelevat liiketoimintaanne parhaalla mahdollisella tavalla. 

 

Lue lisää asiakkaidemme kokemuksia

Sinua saattavat kiinnostaa myös aiemmat blogiartikkelimme:

 

Takaisin blogiin