Rauhalan blogi
10.1.2017 12:03

Asiakkaan asialla!

Asiakaspalvelua monipuolisesti, persoonallisesti ja henkilökohtaisesti

Vuosi 2017 on alkanut ja edessä on mielenkiintoinen vuosi, mahdollisuus taas kehittyä ja oppia uutta!

Olen kiitollinen siitä, että ympärilläni on monipuolista osaamista omaavia sitoutuneita asiantuntijoita. Asiantuntijamme motivoituvat siitä, että saavat asiakkaan ongelmat ratkaistua ja voivat joka päivä oppia uutta. Hyvä mieli ja jaksaminen syntyy siitä, että onnistuu ja saa palautetta niin asiakkailta kuin työkavereiltakin. Onnistumisen tunne on tärkeä kehittymisen kannalta.

Olen iloinen asiakkaistamme, jotka ovat aktiivisia ja osallistuvat, antavat palautetta. Palvelun kehittymisen kannalta on tärkeää, että asiakkaamme jaksavat kirjoittaa palautetta palvelusta. On palvelukokemus ollut positiivinen tai negatiivinen, niin suora ja rakentava ja nopea palaute siitä on kehittymisen edellytys.

Ensikohtaaminen ja sen jättämä molemminpuolinen luottamuksen tunne on asiakaskokemuksen vaihe, jonka pohjalle lähdetään rakentamaan usein pidempiaikaista yhteistyötä aina kumppanuuteen saakka.  Tärkeää on, että koko prosessi toimii samalla tavalla, eikä asiakasta pallotella.

Henkilökohtainen palvelumme alkaa siitä, kun meillä vastataan puhelimeen, vaikka ei oikeaa henkilöä tavoittaisikaan. Elisa, joka vastaa vaihteessamme puhelimeen on yrityksemme palveluksessa ja toteuttaa  omalta osaltaan yrityskulttuuriamme. Hän tuntee meidät hyvin ja osaa välittää tarvittavan tiedon eteenpäin, miten itsestään selvää? ja miten tärkeää? Lue Elisan blogi asiakaspalvelusta tästä linkistä.

 

Asiakaspalvelu on hyödyn ja lisäarvon tuottamista asiakkaalle

Yksinkertaisimmillaan asiakaspalvelu on joka kohtaamisella hyödyn ja lisäarvon tuottamista asiakkaalle. Asiakaspalvelua mitataan säännöllisesti Rauhalassa niin, että tiedämme missä onnistuimme ja mikä vaatii kehittämistä. Viimeisin asiakastyytyväisyyskysely kohdistuen talous-, henkilöstö- ja toiminnanohjausohjelmistojen asiakaspalveluun valmistui joulukuussa 2016.

Arvosanamme 4,4/5

Pientä parannusta viime vuoteen, vielä on kuitenkin kehitettävää.

TÄSSÄ MUUTAMIA SANALLISIA PALAUTTEITA:

  • Olen aina saanut ystävällistä ja asiantuntevaa, sekä tarvittaessa myös nopeaa palvelua, KIITOS, että olette olemassa!
  • Henkilökohtainen asiakaslähtöinen palvelu ja asiakkaan ongelmaan paneutuminen erinomaista
  • Saa nopeasti ja turvallisesti apua – Aina!
  • Hyvää yhteistyötä, kiitos!
  • Joskus joutuu jonottamaan ja odottamaan vastausta
  • Vastaus tulee nopeasti ja asiantuntevasti, teiltä uskallan kysyä hölmömpiäkin kysymyksiä
  • Yhteistyö on sujuvaa ja luetettavaa. Henkilöstö mukavaa
  • Kaikista meidän firman toimittajista, teillä on paras asiakaspalvelu
  • Ymmärrätte ongelman, vaikka en löydä sille sanoja

 

Voimme siis ylpeänä todeta, että me Rauhalan ohjelmistotuessa olemme vuonna 2016 onnistuneet kiitettävästi asiakaspalvelussa!

Rauhalan ohjelmistopalvelun asiantuntijat palvelevat asiakkaitaan arkipäivisin niin puhelimitse kuin sähköisen palvelukanavan kautta. Rauhalan asiakaspalveluun kuuluu lisäksi webinaarit, joita järjestetään säännöllisesti ympäri vuoden.

Tästä linkistä pääset tutustumaan Rauhalan palveluihin, tervetuloa!

Täältä pääset lukemaan asiakasreferenssimme!

 

Takaisin blogiin